הנערים (HOT, YES, סלקום tv)
דרמת מתח חדשה שהופקה בקו-פרודוקציה בין רשת HBO ו"קשת". מאחורי ההפקה המדוברת והמושקעת עומדים היוצרים חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל. הסדרה מבוססת על אירועי קיץ 2014, ברקע חטיפת ורצח שלושת הנערים. סימון הוא חוקר בחטיבה היהודית בשב"כ שמתמודד עם החקירה הקשה בחייו – חקירת הרצח של מוחמד אבו ח'דיר. סימון, המגיע ממשפחה דתית, מכיר היטב את האקלים המורכב והכואב ברחובות ירושלים. החקירה, הגילויים שהיא מביאה והמשפט, יציבו אותו עם ההתמודדות הקשה ביותר בחייו. "הנערים" מבוססת על אירועים אמיתיים, בהשתתפות קאסט שחקנים נרחב, בהם שלומי אלקבץ, ג'וני ערביד, אדם גבאי, אור בן מלך, רובא בלאל עספור, רם מצארוה, נועה קולר, איל שיקרצי, יעקב כהן, ליאור אשכנזי, שאדי מרעי, צחי גראד, מיכאל אלוני, יורם טולדנו, יואב רוטמן, אלמה דישי ונוספים.
משפחת ג'מסטון (HOT, YES, סלקום tv)
סדרה קומית חדשה של רשת HBO, שנוצרה על ידי דני מקברייד שגם מככב בתפקיד הראשי. בסדרה מככב גם זוכה "גלובוס הזהב" ג'ון גודמן. עלילת "משפחת ג'מסטון" סובבת סביב משפחת מטיפים טלוויזיונית מפורסמת שעומדת מאחורי כנסיית ענק (שהיא למעשה גם עסק שמגלגל מיליונים). ג'סי, הבכור מבין שלושת בני ג'מסטון, רואה את עצמו כפורץ דרך בעולם הכמורה, אבל בתחילת הסדרה הוא מקבל קלטת סחיטה שעלולה לסכן את המוניטין שלו. במרדף אחר הסחטנים מעורבים גם אחותו של ג'סי, ג'ודי, ש"חיה בחטא" עם ארוסה וחולמת לעזוב את בית המשפחה, ואחיו הצעיר קלוין, שבעצמו מסתיר כמה שלדים בארון ובעיקר מצליח לעלות לאחיו על העצבים. בינתיים, אבי המשפחה מוצא עצמו במשבר בעודו מתאבל על מות אשתו איימי-לי, כשהוא מתחיל להטיל ספק בשליחות האלוהית של משפחתו מול השאפתנות ותאוות הבצע שדוחפת אותם להגדיל את האימפריה שלהם.
אופוריה (HOT, YES, סלקום tv)
סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, המבוססת על דרמה ישראלית מקורית של HOT שיצרו רון לשם, דניאל אמסל ודפנה לוין. רו בנט, נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג'ולס ווהן, נערה טרנסג'נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו. הסדרה עוקבת גם אחרי חברי כיתתה של רו – נייט ג'ייקובס, ספורטאי עם בעיות כעס שמסתיר חוסר ביטחון מיני; מאדי פרז, חברתו של נייט; כריס מק'קי, כוכב פוטבול שמתקשה להסתגל לחיים בקולג'; קאסי הווארד, נערה מתוקה שעברה המיני ממשיך לרדוף אותה; לקסי הווארד, אחותה הצעירה של קאסי וחברתה של רו; וקאט הרננדז, נערה גדולה שחוקרת את מיניותה. למרות שרו היא הדמות המובילה את הסדרה, כל פרק נפתח בהצצה אל תוך עולמה של אחת הדמויות, שכל אחת מהן נאבקת למצוא אושר וזהות משלה.
מצחיקה בשחור (HOT)
סדרת מערכונים חדשה בת שישה פרקים של רשת HBO, שנכתבה, בוימה ומככבות בה נשים שחורות - ת'ידי, קווינטה ברנסון ("הנערה החדשה"), זוכת ה"אמי" אשלי ניקול בלאק ("Full Frontal with Samantha Bee") וגבריאל דניס ("לא בטוחה"). כל תוכנית כוללת כחמישה-שישה מערכונים בנושאים כמו נורמות חברתיות, חרדות, דת, סקס, דייטינג ומערכות יחסים. לצדן של ארבע הקומיקאיות והכותבות מככבת גם שורה של כוכבות אורחות – בהן המועמדת לאוסקר אנג'לה באסט, זוכת ה"גראמי" קלי רולנד, המועמדת ל"אמי" לאוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש"), פאטי לה-בל, ג'ינה טורס ("Suits", "פיירפליי"), זוכת ה"אמי" לינה וואית'ה ("מומחה לכלום"), איסה ריי ועוד.
בברלי הילס 90210 (YES)
19 שנים אחרי שהסתיימה, חוזרים חברי הצוות המקוריים, בסדרה מוקומנטרית פארודית אל שאנון דוהרטי (ברנדה), מצטרפים ג'ייסון פריסטרלי (ברנדון), ג'ני גארת' (קלי), איאן זירינג (סטיב), גבריאל קרטריס (אנדריאה), בראיין אוסטין גרין (דיוויד) וטורי ספלינג (דונה), שיככבו באירוע הטלוויזיוני בן ששת הפרקים. החידוש כולל טוויסט: עם לא מעט הומור עצמי, שחקני הקאסט המקורי יגלמו את עצמם (או יותר נכון גרסאות מוגזמות שלהם) בעודם מנסים לארגן ולהפיק ריבוט של "בברלי הילס 90210", שיחזיר אותם לימי התהילה.
בקול רם (YES)
ראסל קרואו מגיע לטלוויזיה בפרויקט יוקרתי שהוא עצמו הפיק. המיני סדרה הפוליטית החריפה מתמקדת בברון התקשורת רוג'ר איילס, האיש מעורר המחלוקת שעיצב את רשת Fox News לערוץ הנצפה ביותר בארה"ב והפך אותה לכוח בלתי מבוטל ששינה את השיח על הדרגים הכי גבוהים בממשל האמריקני, הואשם בהטרדות מיניות והודח בבושת פנים. בסדרה משתתפת סוללת כוכבים מרשימה הכוללת את נעמי ווטס, גרטשן קרלסון (המגישה הראשית בחדשות fox לשעבר), סיינה מילר, סת' מקפרלן, ואלסקה פלאדינו.
נחמה (HOT)
סדרת דרמה חדשה ואישית שיצר רשף לוי. החרדה הכי גדולה של גיא נחמה היתה שיום אחד הוא ימצא את עצמו מגדל לבד את המון הילדים שהביא לעולם (חמישה). והחרדה הזאת התממשה. גיא מאבד את תמי ונותר אבא ואלמן. לבד. הדבר הראשון שהוא עושה זה לזרוק את הבטחון שאפיין את חייו. הוא מתפטר מעבודתו וחוזר לרדוף אחרי חלום ישן: להיות סטנדאפיסט. להצחיק. ברגע הכי עצוב בחייו הוא חוזר להצחיק. לצד רשף לוי (שזכה על תפקידו בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל "קאן סירייס"), תוכלו לראות את יובל שרף, שלום מיכאלשווילי, לירון וייסמן, גאלה קוגן ותמוז לוי, בתו של רשף.
בית הנייר - עונה 3 (נטפליקס)
דרמת הפשע הספרדית המוגללת את סיפורם של חבורת השודדים חוזרת לעונה חדשה ולפרויקט מורכב הרבה יותר בו הם ימשיכו לשדוד ולתעתע בין ה"טובים" ל"רעים".
כתום זה השחור החדש - עונה 7 (HOT)
עונת הסיום נפתחת אחרי סופה המפתיע של העונה הקודמת, עם שחרורה המוקדם של פייפר מהכלא. העונה השביעית תעקוב אחרי הסתגלותה לחיים בחוץ, שמציעים חופש מצד אחד וניתוק מרעייתה אלכס מצד שני. בינתיים, טייסטי – שהורשעה על לא עוול בכפה ברצח הסוהר פיסקטלה – צפויה לקבל מאסר עולם, בעוד שביאנקה עומדת בפני גירוש מהמדינה.
הרומן – עונה 5 (HOT)
עלילת העונה החמישית סובבת סביב תוצאות האירועים הטרגיים שחתמו את העונה הקודמת, וכעת גיבורי הסדרה צריכים להתמודד עם ההשלכות של הבחירות שעשו – תוך הבנה שאם הם באמת רוצים לשנות את העתיד, הם חייבים להתעמת עם העבר. הלן נסחפת לרומן סוער וחדש עם כוכב קולנוע שמציע לה את כל מה שאי פעם היה חסר בחייה. בהיעדרה, נואה צריך לבלוע את גאוותו ואת הקנאה שלו ולדאוג למשפחתם. בדיוק כשדברים מתחילים להתייצב, מפגש מקרי עם מישהו מהעבר הרחוק מצית סדרה של אירועים שיטלטלו את חייהם.