היום שאחרי לכתי (ישראל, 2019)

יורם הוא וטרינר תל אביבי, אב חד הורי שנאלץ לבחון מחדש את יחסיו עם העולם ועם בתו המתבגרת, רוני, לאחר שזו מנסה לשים קץ לחייה. הוא מחליט לקחת אותה לטיול בדרום הארץ, לביקור אצל משפחת אמה. הניסיון הגמלוני של האב למצוא עבור בתו משמעות וטעם לחיים, חושף את העובדה כי המסע הזה הכרחי בעיקר עבורו. על רקע נופי המדבר הקדום, עוברים השניים תהליך משותף של גילוי עצמי והדדי, המשיב אותם אחד אל השני.
בימוי: נמרוד אלדר. שחקנים: מנשה נוי, זוהר מידן, אלון נוימן, שרית וינו אלעד, מירי אלוני.



אפשר לגלות לך סוד (אנגליה, 2019)

אמה, בחורה יפה בת שלושים, היא עוד עובדת מבין רבות של תאגיד מצליח. במהלך טיסה שגרתית מטעם העבודה היא חווה רגעים של חרדה אמיתית - המטוס נקלע לכיס אוויר ונראה שהוא עומד להתרסק. מתוך היסטריה היא מתוודה בפני שכנה למושב הסמוך על החרטות של חייה, העובדה שמעולם לא הייתה מאוהבת ואפילו שאינה יודעת היכן נקודת הג'י שלה. כאשר המטוס מתייצב והחיים שבים למסלולם, אמה שוכחת מהווידוי המביך וחוזרת לשגרת היומיום שלה. חייה עוברים טלטלה נוספת כאשר היא מגלה שמייסד החברה בה היא עובדת הוא לא אחר מאותו בחור לידו ישבה במטוס.
בימוי: אליז דוראן. שחקנים: אלכסנדרה דדריו, טיילר הקלין, לברן קוקס.


אי האשליות (ארה"ב, 2020)

גרסה המחודשת לסרט 'אי האשליות'. מר רורק המסתורי מגשים את חלומותיהם הסודיים של אורחיו ברי המזל, באי טרופי מרוחק. אך כאשר החלומות הופכים לסיוטים, אורחיו חייבים לפתור את תעלומת האי אם הם רוצים להישאר בחיים.
בימוי: ג'ף וודלו. שחקנים: מייקל פניה, לוסי הייל, מגי קיו, אוסטין סטוול.


יוצאים מן הכלל (צרפת, 2019)

ברונו הוא מנהל בית לילדים ובני נוער שנמצאים על הסקאלה האוטיסטית, ומאליק מנהל ארגון שמכשיר בני נוער משכונות מצוקה לטפל בילדים האלו. מול הסביבה שנועצת מבטים, הרשויות שלא מצליחות למצוא פתרונות בעצמן והבירוקרטיה שמאיימת כל פעם מחדש לשבור אותם, השניים נחושים בדעתם לתת לילדים תחת אחריותם סיכוי בעולם שלא מבין אותם.
בימוי: אריק טולדנו, אוליבייה נקש. שחקנים: וינסנט קאסל, רדה קאטב.


הצעה גורלית (ארה"ב, 2017)

בני הזוג אנג׳לה ובריאן מזמינים את קייטי, בחורה סקסית ומסתורית, לגור בבית ההארחה שלהם כדי לשמש כמטפלת של בתם. במהרה קייטי מגלה שבני הזוג מחפשים פונדקאית כדי להביא עוד ילד לעולם והיא תעשה הכל כדי לקבל את התפקיד. החברות הפורחת בין שתי הנשים מסתבכת לאובססיה מסוכנת כאשר קייטי נקשרת יתר על המידה לבתם. אחרי שקרים ומניפולציות מתמשכות, הם מבינים שלקייטי יש תוכנית משלה להרוס את חייהם.
בימוי: ג'ונתן בייקר. שחקנים: ניקולס קייג', ג'ינה גרשון, ניקי ווילן, פיי דאנאווי.