לאור המצב המורכב בו אנו נמצאים והרצון לסייע לעסקים מקומיים, בעיקר בתקופה זו, מרכז השלטון המקומי הקים פורטל עסקים ייחודי, המאפשר מפגש בין בתי עסק מקומיים ונותני שירות לבין תושבים שזקוקים למוצרים ושירותים.
1 צפייה בגלריה
פורטל העסקים המקומי
פורטל העסקים המקומי
פורטל העסקים המקומי
(באדיבות המרכז לשלטון מקומי)
הפורטל מאפשר לכל העסקים בארץ להירשם ובכך להנגיש את שירותיו ללקוחות רלוונטיים ברמת הרשות המקומית. העסקים שנרשמים לאתר עוברים מיפוי על פי ענף העיסוק שלהם ועוד, במקביל תושבי הרשות יכולים להיכנס ולבחור את תחום העסק והשירותים הרצויים –החל מחנויות לממכר מזון ומשלוחים ועד לשירותי תיקון מחשבים או טלפונים ושירותי תחזוקת בית ותיקונים. הפלטפורמה שנבנתה מסייעת לחבר עסקים לקהילה המקומית גם בימים אלו, כאשר עסקים פועלים במתכונת קצת שונה וגם בהמשך לאחר שיוסרו המגבלות.
"המטרה היא לעודד לרכוש מעסקים מקומיים", אומר רם סידיס, משנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי, "מצד אחד אנחנו כאן כדי לסייע לעסקים הקטנים ולעצמאיים לשרוד בתקופה הזו על ידי מתן מידע רלוונטי ומקצועי להתנהלות נכונה ומצד שני לעודד את התושבים לרכוש מאותם עסקים קטנים שנמצאים בשכנות אליהם. באופן הזה נוצר מפגש בלתי אמצעי בין העסקים לבין התושבים ואפילו שאנחנו חיים בתקופה שהכל זמין לנו בקליק- למה בעצם שלא נתמוך בירקן השכונתי שלנו".
במידע לעסקים יוכלו העצמאיים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים למצוא את המידע המעודכן ביותר להתנהלות כלכלית, שמרכז במקום אחד את כל המידע הנחוץ על הקלות המדינה לעסקים, קרן ההלוואות, עדכונים שוטפים וגם סרטוני הדרכה ממומחים בתחומים שונים, לבניית אסטרטגיה לניהול העסק בעת המשבר.
בלוח העסקים של הפורטל תוכלו לבחור את עיר מגוריכם ולקבל פילוח של בתי עסק ונותני שירות על פי קטגוריות. אם יש לכם עסק או שירות שאתם רוצים לפרסם או שאתם מעוניינים לאתר עסקים בקהילה שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לפורטל https://business.masham.org.il , יחד נעבור את זה.