יש פרידות שעוברות חלק והאקסים מסיימים יפה את הקשר. חלקם אפילו נשארים חברים. לעומת זאת, יש זוגות שנכנסים למלחמת עולם בתהליך הפרידה שלהם.
מי מאיתנו לא נתקל מתישהו בסיפור פרידה מכוער במיוחד? אני מתכוונת לאותם זוגות שהפכו מאוהבים לשונאים.
1 צפייה בגלריה
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
הם מוציאים את הכביסה המלוכלכת החוצה, משמיצים אחד את השנייה ללא הרף, מספרים פרטים מאוד מביכים על האקסים, מסכסכים, מנסים להפריד גם מבני המשפחה ופשוט עושים אחד לשני את המוות.
דמיינו את הסיטואציה הבאה: האקס מלכלכך על אשתו לשעבר ומספר שהיא בגדה בו עם אינספור גברים. מלבד העובדה שהוא מבייש אותה ומכתים את שמה, הוא פותח מלחמה, ורוב הסיכויים שהיא תבחר להחזיר לו ולחשוף סודות ופרטים מביכים על חייהם. לדוגמה: שהוא היה גרוע במיטה. כאן בעצם מתחיל כדור שלג. הוא מלכלך עליה, היא מלכלכת עליו וחוזר חלילה.
לעיתים גם החברים ובני המשפחה נקלעים למלחמה הזאת בעל כורחם (שלא לומר הילדים), ואז הם נאלצים לבחור צדדים, ונהייה סלט שלם.
אז מה עושים? באופן טבעי, כולנו רוצים לפרוק את הלב ולדבר עם קרובינו על הפגיעה הגדולה. זה בסדר גמור. השאלה היא למי מספרים ומה מספרים.
הגיוני לחלוטין לדבר עם החברים הכי קרובים אליכם ולשפוך בפניהם את הלב וגם את הסודות הכמוסים ביותר באשר לאקסים.
אבל ממש לא הגיוני לספר על כך בפורום של הרבה אנשים. זה לא לעניין.
לכן, אני מציעה: התגברו על יצר הנקמה שלכם! לעיתים אנחנו פועלים באופן אימפולסיבי ומשמיצים את האקסים באופן מכוון. היזהרו מכך, כי זה רק יחזור אליכם, ובגדול.
לסיכום, זה בסדר גמור להתלונן על האקס ולספר לחברים קרובים. זה טבעי ולגיטימי לחלוטין. אך יש גבול לכל דבר. לכן הימנעו בכל כוחכם מלהיכנס למלחמה, כי כידוע, במלחמות יש רק מפסידים.
התגברו על היצרים שלכם, והתאמצו עד כמה שאפשר לצאת "הילד הבוגר". אולי תרגישו שאתם מפסידים בקרב ברגע שאתם "מוותרים", אולי תרגישו שאתם "פראיירים" , אך האמינו לי: רק ככה תצאו המנצחים הגדולים.
הכותבת היא הראלה ישי, שדכנית למעלה מ-25 שנה ומחברת הספרים "סטטוס: בזוגיות" ו"שניים סוכר"
www.doo-lev.co.il