את ראיון העבודה ההוא, שהתרחש אי שם בסוף שנות ה-90, לאחר שסיימה לימודי עיצוב במכון אבני, כשהיא עוד לא בת 23 וכבר אמא ל-2 בנות קטנות, בת-שבע מלין לא תשכח לעולם. “ישבתי מול מנכ”ל חברת פרסום גדולה והצגתי את יכולותיי בתחום העיצוב במטרה להתקבל לעבודה, הוא התלהב מהעבודות והתרשם ממני” משחזרת מלין בשיחה עם ‘ידיעות מודיעין’, “אבל אז החל לשאול על מצבי המשפחתי וכיצד אסתדר עם שעות העבודה כאמא ל-2 ילדות קטנות. השבתי כמובן שאני חרוצה, מלאת מוטיבציה ורצון להצליח ויש לי את כל העזרה המשפחתית הדרושה, כך ששעות העבודה אינן מהוות בעיה עבורי, אך תגובתו הפתיעה אותי ‘אני חושב שאת צריכה להישאר עם הילדים בבית’.”
3 צפייה בגלריה
בת-שבע מלין
בת-שבע מלין
בת-שבע מלין
(צילום: יוסי טטרואשוילי)
זה היה הרגע שבו הבינה כי חובת ההוכחה היא עליה והחליטה לצאת לדרך עצמאית. מלין (44, נשואה פלוס 5 ילדים), שלימים תהפוך לבעלים של ‘סטודיו 7 עיצוב ומיתוג’ המצליח, נזכרת “לא היה לי ניסיון עסקי קודם, אבל הייתי נחושה להצליח בכל דרך, זה היה בתחילת שנות ה-2000 בתקופת פריצת ההיי-טק וההצלחה היתה גדולה מאוד. שנתיים לאחר מכן כשהמשק חווה את ‘התפוצצות בועת הדוט.קום’, נאלצתי להתמודד עם המשבר גם באופן אישי. זה היה שיעור עסקי חשוב מאוד אבל נעזרתי בקשרים הרבים שיצרתי עם אנשים בתחום הפרסום והעיצוב, וידעתי שפניי קדימה ואין מקום לוותר על החלום”.
ב-2006 הסטודיו התרחב ובת-שבע החלה להעסיק מעצבים תחתיה והעסק שלה הפך לסטודיו הנוכחי ‘סטודיו 7 עיצוב ומיתוג’ העוסק במיתוג חברות ועסקים, ונותן מענה כולל בתחומי המיתוג והעיצוב הגרפי עבור המגזר העסקי, הציבורי והממשלתי.
בין לקוחותיה נמנות חברות גדולות במשק כגון קבוצת שופרסל, חברת שטראוס, קבוצת עזריאלי, בזק, קבוצת אשטרום, משרד האוצר, משרד הכלכלה, רשות החשמל ועוד חברות רבות. “צוות הסטודיו מונה מעצבות גרפיות מוכשרות ומכוונות לקוח” היא מדגישה, “אנחנו מספקים מענה איכותי ומקצועי, תוך למידה והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והתאמת פתרונות עיצוביים בכל תחום בו הלקוח נדרש”.
3 צפייה בגלריה
בת-שבע מלין עם אורה כורזים יו"ר ויצ"ו ישראל
בת-שבע מלין עם אורה כורזים יו"ר ויצ"ו ישראל
בת-שבע מלין עם אורה כורזים יו"ר ויצ"ו ישראל
(צילום: סופי רוזנבאום)
למה בעצם שווה לחברה מסוימת להפוך ללקוחה שלך?
“כל הלקוחות זוכים לליווי אישי, ואני נהנית לרוץ איתם למרחקים ארוכים ולאורך שנים. הניסיון הרב שלי בתחום העיצוב והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח הם המפתח לכל עבודה. ישנם לקוחות שאני מלווה למעלה מעשר שנים, והם ההוכחה שאין דבר יותר נפלא מלעסוק בתחום שאוהבים”.
מה הערך המוסף שאת מביאה לתחום, במסגרת העסק שלך?
“אני מביאה ניסיון רב של מעל 21 שנה בליווי לקוחות באופן אישי ובמתן מענה יצירתי המותאם באופן מושלם לצרכיו של כל לקוח. דיוק ומיקוד הם שם המשחק של הסטודיו ואנו מייצרים נצחונות עבור לקוחותינו בכך שהם מקבלים תוצר שעובד מדויק עבורם. המוטו שאני מתנהלת לפיו בחיי העסקיים והאישיים, וכך אני גם מחנכת את ילדיי: ‘כל מה שתוכל לדמיין הוא אמיתי’. זה הכוח שמניע אותי בהתפתחות ובהצבת יעדים והגשמתם, הן של לקוחותיי והן של העסק הפרטי - הסטודיו שלי”.
אנחנו נמצאים בעידן לא קל של נגיף משתולל. איך העסק שלך התמודד בתקופה זו?
“אני שמחה לומר שלא הפסקנו לעבוד לרגע אחד בקורונה, ברוך השם. העבודות זרמו כל העת, גם בתקופת הסגר הראשון, שהיה מאוד נוקשה ונאלצנו לעבוד מהבית בתנאי אי וודאות ובלחץ עבודה גדול של לוחות זמנים צפופים מול הלקוחות. סוג לקוחותיי מחייב יציבות בעבודת הסטודיו, ולכך נדרש צוות מקצועי ומיומן. זכיתי במהלך השנים וזוכה גם כיום להעסיק צוות שהוא עבורי כמו משפחה וכך אני רותמת אותם לביצוע כל עבודה באהבה”.
כיצד היית מתארת את החיבור שלך לעיר מודיעין?
“מעבר לכך שאני תושבת העיר כבר 22 שנים וחצי ומאוד נהנית להתגורר בה, את החיבור העסקי שלי למודיעין אני יכולה לתאר באנקדוטה קצרה- בשנת 2010 החלטתי לשכור משרד בתל אביב מתוך הנחה שמי שיושב במרכז אולי יצליח לגייס יותר לקוחות. אבל הניסיון הזמני לימד אותי שמה שלקוחות מחפשים זה לא את מיקום המשרד אלא את איכות העבודה שאנחנו נותנים להם ואם אני יכולה לפתח את העסק בעיר מגוריי ובכך לתרום לעיר אז אין נפלא מכך. חזרתי למודיעין וברוך השם העסקים פורחים”.
3 צפייה בגלריה
בת-שבע מלין
בת-שבע מלין
בת-שבע מלין
(צילום: מוטי בוגנים)
בתור אישה פורצת דרך, מה יש לך להגיד לנשים אחרות שאולי נמצאות בתחילת הקריירה?
"תאמינו בעצמכן וכל הדרכים תהיינה פתוחות בפניכן! כמעסיקה נשים למעלה מ- 14שנה אני מאמינה ויודעת שלכוח הנשי יש עוצמה אדירה".
סטודיו 7 עיצוב ומיתוג - כתובת: המעיין 2, בניין אטריום קומה 3, הפארק הטכנולוגי מודיעין
טלפון: 077-7006797, נייד סטודיו: 058-7006797, נייד אישי: 054-6555467
אתר אינטרנט: www.7design.co.il
פייסבוק אישי: www.facebook.com/batsheva.malin
פייסבוק סטודיו: www.facebook.com/7design.co.il