“אני חושבת שהכול התחיל מסבתא שלי - סבתא אידה שאני קרויה על שמה”, פותחת אידית הרוש בת 45 ממושב יד רמב”ם ואמא לתאומים, שמוכיחה בכל דקה מהראיון איתה כמה עוצמות יש בנשים: “סבתא אידה הייתה לצערי נכה עם קביים ורגל מקוצרת, כילדה הייתי שמה לב שבכל בוקר היא הייתה קמה ואחרי שהייתה מתקלחת, היא הייתה מסתרקת יפה מתבשמת ומורחת אודם אדום עז על שפתיה. זה היה נראה לי הזוי. הייתי אומרת לה: ‘סבתא לאן את הולכת, הרי את בבית, את לא יוצאת’, והיא הייתה אומרת לי, ‘אהובתי היקרה, טיפוח ויופי זה לא בשביל שאחרים יראו אותך, זה בשביל עצמך’. זה משפט שנחרט בי בצורה הכי עמוקה שאפשר, ואני למעשה יישמתי אותו במהלך חיי”.
2 צפייה בגלריה
אידית הרוש
אידית הרוש
אידית הרוש
(צילום: פרטי)
ואכן, רשמיה של סבתא אידה היכו בילדה שהפכה לנערה שכל הזמן דאגה לטפח את עצמה “גם כשלא יוצאים מהבית”, והפכה כיום לאישה עצמאית המנהלת מרכז שיווק וטיפוח יופי - el האושר - אליו מגיעות נשים מכל רחבי הארץ, פיתחה ליין מוצרים איכותי ויוקרתי - el happiness, שייחודו בהתאמתו לאקלים הישראלי (היא תרחיב על כך בהמשך) ואפילו פתחה קבוצה לטיפוח ויופי המאגדת אלפי נשים מכל רחבי ישראל שמטרה להעניק טיפים, העצמה נשית, זוגיות וסיוע סרטוני למידה ללא עלות.
וכל זה התחיל בצעדים מדודים מגיל 17, אז החלה לעבוד, לפני שירותה הצבאי כמשקית קישור, בפרפורמריה קטנה ברמלה” כל בו אדי “ שהייתה שייכת בזמנו למי שיהפוך לימים לבעלה מממנו נפרדה לפני מספר שנים. “עניין הטיפוח מאוד קינן בי כמו שהבנת”, ולי היה ברור שלא משנה מה אני אעשה בחיים זה תמיד יהיה סביב התחום הזה. עם שיחרורה ואחרי סיוע בפרפורמריה של בן הזוג לשעבר,החליטה אידית שהיא עוברת לשלב הבא בחייה, ופתחה בקריירה של שכירה מדיילת קוסמטיקה ועד סמנכלית בחברת בישום גדולה ויוקרתית: “ “אני מאוד טובה בשיווק, זה משהו שטבוע בי.. נולדתי בקוסמטיקה”, היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
אידית הרוש
אידית הרוש
אידית הרוש
(צילום: פרטי )
אך אידית מעולם לא ויתרה על החלום “שתמיד קינן בי - וזה לפתוח מרכז משלי ולהיות עצמאית”, היא מספרת, “תמיד חלמתי שאפתח מקום אחד - תחת קורת גג אחת - שיהיה בו כל מה שאישה צריכה כדי להיות מטופחת ויפה ללא תירוצים .. מאיפור ותסרוקות אירוע, דרך טיפוח כולל, ציפורניים, החלקות שיער , צבע פסים גוונים ולק גיל בקיצור מה שנקרא אוברול כללי. ולפני שבע שנים הקמתי את מרכז el האושר, שהבסיס שלו התחיל בסלון שלי בבית ..בזכות אמא ואבא שלי והמשפחה כמובן הלקוחות שלי שלא היו מוכנות לעזוב אותי כל השנים... שהתעסקתי בתחום, וברוך ה’ התפתחתי מאוד, ונוספו לקוחות רבות מרחבי הארץ, וכמובן שיש לי משלוחים לכל הארץ”.
לא חששת?
“מאוד, תבין הייתי אישה שמגדלת לבדה שני ילדים תאומים, בן ובת, היום בני 20 וחצי לצאת ממקום הנוחות.. וממשרה יוקרתית שמרוויחה טוב .. ותנאים טובים הולכת ומשקיעה חסכונות בשביל החלום שלה. זה צעד לא פשוט, אבל ידעתי שאני טובה מאוד במה שאני עושה ויש לי גם יכולת בלתי אמצעית לגעת באנשים, אני די טובה בזה, ויש לי גם הבנה שיווקית ונסיון מעל 20 שנה והשתמשתי בפלטפורמות הדיגיטליות של הרשתות החברתיות בצורה מיטבית ופרחתי. אז כן, קפצתי למים העמוקים וברוך ה’ אני מודה על כל רגע שעשיתי את הבחירה הזו”.
במרכז el האושר אכן מאגדים את כל הפרמטרים לטיפוח נשי: מלק ג’יל על ציפורן טבעית, בניית ציפורנים, החלקות שיער, תספורות, צבע ואיפור ערב/כלות, סדנאות איפור (“אין אישה שלא יודעת - איתי תלמדי את כל הסודות”) , מרכז שיווק לקוסמטיקאיות ומאפרות מהמותגים המובילים בשוק עדה לזורגן מאלוויז וכמובן סדרת El happiness.
הצלחת המרכז ובעיקר ההתמודדות של אידית עם לקוחות רבות ומוצרי איפור מחברות שונות הביא לאידית גם תובנה חדשה: “לצערי, רוב החברות היוקרתיות והטובות בעולם מייצאות ומייבאוץ קרמים ואיפור לפי קהל הלקוחות שלהן שנמצא על פי רוב באירופה או בארצות הברית. אלו מדינות עם אקלים נוח יחסית עד קריר,. אנחנו במדינה עם אקלים מאוד ייחודי, שהוא גם חם יותר וגם הבילי, כלומר עם הרבה לחות. לכן, מוצרי איפור וקרמים שונים שהם מוצרים מצויינים ומעולים, וגם עולים סכום לא מבוטל, לא תמיד מתאימים לאקלים הארצישראלי. אישה יכולה לשים בבוקר איפור, וכבר בעשר וחצי היא צריכה לחדש אותו בגלל האקלים. החלטתי שאני בוחרת את הטוב ביותר. ניגשתי למעבדות שונות ופיתחתי ליין ייחודי - el happiness - למוצרים איכותים בעלי מרכיבים נדירים, שמוכחות ויש כבר תוצאות, שכמובן עברו את אישור משרד הבריאות ובעלות תקן מחמיר מאוד, שהם גם עמידים מאוד ומותאמים לאקלים”.
ליין מוצרי הטיפוח שפיתחה אידית המיועד גם לנשים וגם לגברים, מייד קנה לו שם, מפה לאוזן, גם בגלל המחיר המתאים לכל כיס, לעשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ: “נשים פתאום מקבלות מוצר לא ב-700 שקל לקרם פנים איכותי ללא פשרות, במחירים מתאימים לכל כיס ופתאום מגלות שהטיפוח והאיפור גם עמיד, גם יפה, גם איכותי וגם נותן מראה מדהים”.
את ליין המוצרים שהפך לפופולרי משווקת אידית כמובן דרך הרשתות החברתיות קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ ובכל בו יהודה רחובות שם גדלתי והתחזקתי ודרך לקוחותיה הרבות, אך גם דרך קבוצה גדולה לנשים בלבד שפתחה בפייסבוק. השקתי את סדרת ה- Star Perfect Edition סדרה המבוססת על קומפלקס חומצה הלרונית וקולוגן מינרלים וויטמינים .. הנך מוזמנת להגיע לסדנת איפור אישית/ בקבוצה ב 99 שח בלבד לכבוד יום האישה לך נותר רק לבחור!!! “לי יש סלוגן בחיים שאני חושבת שהוא עמוק מאוד”, אומרת אידית, “שאין אישה לא יפה יש אישה לא מטופחת”, אני תמיד מקדמת אותו אפילו בסרטונים היומיים שאני מעלה על נשים שעוברות מהפך אצלי. האושר בהחלט בחירה, וכשאת מאושרת כל הבית מאושר, כשאת מטופחת אז את קורנת ויפה גם מבפנים ובמחוץ, וזה נותן לך עוצמות להתמודד גם עם אתגרים ומשברים לא פשוטים בחיים”.
מושב יד רמב”ם (כביש לטרון), נייד : 0505695690