סיגל רווה ממודיעין, 50, מנכ"לית חברת ויולה פארמה- נציגת מחברת LAICA ITALY היוקרתי- מסבירה כמה חשוב שתדעו מה יש בכוס המים שלכם, ואיך לנשים הכוח להוביל שינויים והיו כוח טוב למשפחה ולעולם שלנו. "עוצמה נשית מגיעה לזיקוק דווקא בעסקים ופעולות שיש בהם הרבה ערך, נשמה ומטרה נעלה מעבר לאינטרס האישי הצר", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
סיגל רווה
סיגל רווה
סיגל רווה
(צילום: פרטי)
סיגל, אמא לארבעה ילדים, בוגרת יחידת 8200 והנדסאית תעשייה וניהול התמחות בשיווק– עסקה תמיד בתחום הבריאות והאסתטיקה קפצה לפני כעשר שנים למים העמוקים, תרתי משמע, והקימה את חברת ויולה פארמה מתוך כוונה להנגיש את מוצרי הבריאות והלייף סטייל הטובים ביותר לאנשים בישראל לשם שיפור איכות חייהם ובריאותם, ובמיוחד כדי להסביר לכולנו מה חסר לנו בדיוק במשאב הטבעי הכי חיוני בעולם- המים שאנו שותים.
"לפני כשנתיים נחשפתי לתחקיר בערוץ 10 אשר קבע כי בישראל מתים בשנה כ-1,000 אנשים בגלל המחסור במגנזיום במים ורבים אחרים לוקים בליבם בגלל מחסור זה. אנחנו המדינה מספר אחת בהתפלת מים בעולם כולו, דא עקא, שלצד הגאווה הגדולה לפתרונות היצירתיים של המוח היהודי באקלים לא פשוט, התברר שאליה וקוץ בה - בתהליך ההתפלה אנו מסננים לא רק את הכימיקלים המסוכנים והמזיקים שיש במים אלא גם את המינרלים החיוניים לבריאותנו, והמינרל החשוב ביותר שמוסר עד לרמה אפסית כמעט הינו המגנזיום.
"המגנזיום נקרא גם מינרל החיים ולא בכדי - המגנזיום נקשר ליותר מ-300 תהליכים חיוניים בגופנו והכרחי לפעילות התקינה של מערכות שונות בגוף כגון מערכת הלב וכלי הדם, מערכת החיסון, מערכת העצבים העצמות והשרירים. הוא מסייע בשמירה על קצב לב יציב בוויסות רמות הסוכר בדם בשמירה על מצב הרוח ועוד הרבה. חוסר במגנזיום בגוף נקשר עם הפרעות בקצב הלב המנבאות תמותה, כתוצאה מאוטם שריר הלב. את המגנזיום אנו חייבים לספק לגופנו דרך המים (קודם כל) ודרך המזון. כיוון שמגנזיום הינו מינרל תוך תאי, הספיגה הטובה ביותר שלו היא כאשר הוא מסופק לגופנו דרך המים וכך תכולת המגנזיום בתאים עצמם אינה יורדת.
"לתכולת המגנזיום במי השתייה חשיבות כפולה שכן חלק גדול מהתזונה כולל מים בדרך עקיפה, וכיוון שבישראל רוב המים המגיעים לברזים שלנו בבית הינם מים מותפלים – אין מגנזיום במי השתייה כמעט בכלל.
"אני גאה להביא לאזרחי המדינה שלי את הפתרון הקל, הזמין, הנוח והכלכלי ביותר להחזיר את המגנזיום למים שהם שותים- קנקני סינון הפלא של LAICA ITALY שלא רק מסננים ממי הברז את כל מה שאנחנו לא רוצים לשתות- כלור, נגזרות של כלור, חול, חלודה, מתכות כבדות וכו- אלא גם, ובשונה מחברות אחרות שרק מצהירות שהן שומרות על המינרלים במים (איך הן שומרות? הרי המים שיוצאים מהברז הינם מותפלים ומלכתחילה חסרי מינרלים), הסנן שלנו מכיל מגנזיום, ובסיום תהליך הסינון מוחדר מגנזיום יוני MG2+ כמו בטבע, שמעשיר ומחזיר את המגנזיום למים עד לרמה המומלצת התקינה שהוא היה אמור להיות. המוצר שלנו נושא את אישורי התקן הבינלאומיים הגבוהים ביותר וכמובן את אישור מכון התקנים הישראלי לפי תקן 1505 למי שתייה".
משרד הבריאות אינו מודע לזה?
"בוודאי שכן. אפילו באתר הרשמי של משרד הבריאות מופיעות אזהרות, כתבו ותחקירים רבים על הסכנה שבשתיית מים נטולי מגנזיום. והוא נאבק כבר כמה שנים בחברות ההתפלה שיכניסו באופן יזום את המגנזיום למים, ובכל פעם, לצערי בגלל שיקולים כלכליים חברות ההתפלה ותאגידי המים אינם נענים לדרישה של משרד הבריאות. ולצערי גם אין מספיק לובי חשוב בכנסת שיחוקק חוק בנושא או יאכוף זאת- והתוצאה תחלואה גוברת".
לא יותר פשוט לרכוש כדורי מגנזיום מבית המרקחת?
"תוספים למינהם "מכסים" על מחסור של המינרל שאמור להגיע דרך המזון מא לא דדרך המים. המגנזיום נספג ונקלט בגוף בדרך המיטבית ביותר כשהוא מגיע בצורתו הטבעית, דרך מי השתייה, ולא ככדור סינטתי. דר המים זה הפתרון הוליסטי כיוון שבמים יש עוד מינרלים משלימים חיוניים לספיגה טובה של המגנזיום. וכמובן שדרך המים אין תופעות לוואי שיש כאשר לוקחים תוסף סינתטי. חשוב לדעת ולזכור- ילדים לא נוטלים תוספים סינתטיים. אז איזו דרך יש להם לקבל מגנזיום כל כך חשוב להתפתחות התקינה שלהם?? רק דרך המים. והמים מותפלים אז..".
ומה עם מים מינרלים מבקבוקים?
"אסון! אי אפשר לפתור בעיה אחת על ידי יצירת בעיה נוספת חמורה לא פחות.מים מינרלים בבקבוקים נארזים בפלסטיק מסוג PET. מיקרופלסטיקים מתפוררים ונספגים במים שאנו שותים- מיקרופלסטיק זה נפט ופחם שממנו עשוי הפלסטיק. מעבר לזה שהם אינם BPA FREE כלומר הרעלן המסוכן שעלול לגרום לסרטן ונקרא ביספינול איי מצוי בפלסטיק הזה. אז מה הועילו חכמים בתקנתם?
2 צפייה בגלריה
סיגל רווה ובנות אליצור חולון
סיגל רווה ובנות אליצור חולון
כחלק מהמאמצים לקידום מעמד האישה בספורט לקחנו חסות על קבוצת אליצור חולון ומהיום היא נקראת אליצור לייקה חולון
(צילום: פרטי)
"ומעבר לזה שזה לא בריא בעליל לשתות מים מבקבוקי פלסטיק, וכאן מגיע גם החלק האהוב עליי? כל סנן שלנו חוסך 100 בקבוקי פלסטיק של 1.5 ליטר (כיוון שהסנן שלנו מסנן 150 ליטר מים). עד כה חסכנו בישראל ולעולם 180,000,000 מיליון בקבוקים. וקצת נתונים: רק בין 7%-9% מהפלסטיק ממוחזר.1,000,000 בקבוקים נצרכים בדקה בעולם. לבקבוק אחד לוקח 450 שנה להתכלות. מליון חיות מתות בשנה בגלל בקבוקי הפלסטיק. עד לשנת 2080 יהיה בים יותר פלסטיק מדגים.
ניכר בלהט של סיגל רווה שהיא אכן מאמינה בכל ליבה במאבק אותו היא מנהלת ואפילו ניכר בה שהיא נלחמת עבור מטרה גדולה יותר- "זה באמת עניין של בריאות וחיי אזרחי המדינה שלי, וזה באמת עניין של האחריות האישית שלנו לעולם שאנו משאירים לילדים שלנו, לנכדים שלנו. הפלסטיק הזה יגמור להם את העולם".
ויש לה גם מסר חשוב ליום האישה: "אני באמת מאמינה שרק בידינו הנשים להוביל מהפכות ושינויים ולהציל את העולם. נשים מהוות 51% מכלל האוכלוסיה ו-47% מכוח העבודה, הכלכלה. נשים אחראיות על הצריכה, על העיצוב, על דפוסי החיים בבית ועל האנרגיה הפנימית והחיצונית של המשפחה שלנו. כי כשאנו משגשגות- המשפחה שלנו משגשגת. כשאנו בריאות- המשפחה שלנו בריאה. וכיוון שנשים הינן מובילות דינמיות של שינוי, ושחקן מרכזי בפתרון הבעיות הקריטיות ביותר בעולם- אני פונה לכל אחת ואחת מאיתנו - בואו יחד נרתם למען בריאותנו, למען בריאות משפחתנו ולמען חיי האנושות בכדור הארץ והעולם שנשאיר אחרינו. כי יש לנו את הכוח. ואם נחליט להשתמש בכוח הנשי שלנו מי יכול לעצור אותנו?".
ליצירת קשר - לחצו כאן (www.laicastore.co.il)
או לטלפון: 1700505999