"חייה של סימה טייר היו די סטנדרטיים, בית, משפחה, עבודה והרבה אהבה בבית שבו התגוררה יחד עם בעלה יגאל, אותו היא מקפידה להגדיר "המלך שלי", בשכונת גני יער בלוד. בשנת 2003 הגיע משבר כלכלי לא צפוי אשר טרף את הקלפים והפך את האישה העוצמתית והמופלאה הזו ללביאה.
היום, כ-18 שנים אחרי, סימה מנהלת קריירה מצליחה בתחום הנדל"ן החולש על כל יישובי גזר והסביבה והיא ישובה נינוחה בבית חלומותיה המרווח בכפר בן נון הפסטורלי. איך זה קרה אתם שואלים? התשובה - סימה טייר.
2 צפייה בגלריה
סימה טייר
סימה טייר
סימה טייר
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: Studio 35 - private collection, בוטיק מיכל זכאי)
היא נולדה וגדלה ברמלה שם גם הכירה את בעלה: "חיינו טוב, ואז הגיע משבר כלכלי שהעכיר את רוחנו מאוד, מיד הבנתי שתפקידי לשנס מותניים ולעמוד לצד בעלי ולהיפטר מהרעה אליה נקלענו. "יש לי יכולת טבעית להפוך עולמות", בדיוק כמו שוולט דיסני האגדי אמר בעבר: if you can dream it you can do it".
חלומות נועדו להתגשם מסבירה טייר: "כשאני רואה חומה ואני צריכה משהו מעבר לה, אני אגיע גם אם צריך להעלים את החומה הזו. בעלי ואני ביחד בכוחות משותפים ועם הרבה יזע ועבודה נכונה הצלחנו לבנות לנו אופק חדש בדיוק כמו שחלמנו".
דרכה של סימה להיחלץ בעשר אצבעות ובאופן עצמאי הביאה אותה לגלות את העוצמות החבויות בה, והיא צמחה מעל ומעבר למה שציפתה. האנרגיות שלה, בשיתוף יכולתיה הבלתי אמצעיים לגעת באנשים לשוחח איתם לייעץ ואף לעזור, הביא אותה לפני כחמש שנים להיות יועצת נדל"ן לבתי יוקרה ביישובי גזר והסביבה.
כיום היא עובדת בסוכנות התיווך seccess 'רי/מקס המשרד המוביל באזור רמלה לוד באר יעקב וישובי גזר: "אני פרילנסרית בסוכנות התיווך המופלאה הזו המנוהלת על ידי שני אנשים מדהימים אבי תיבי ומולי ארבל. נדל"ן זה לעשות עסקים עם אנשים, אני מתחברת ללקוחות שלי, מלווה אותם כאילו ליוותי את עצמי. מנסה למקסם את כל מה שאני יכולה עבורם. את כל הכוחות שיש לי אני מתעלת לעזור ללקוחותיי".
2 צפייה בגלריה
סימה טייר
סימה טייר
סימה טייר
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: Studio 35 - private collection, בוטיק מיכל זכאי)
איך הגעת לנדל"ן, זה תחום די סבוך?
"אני אוהבת ללמוד ולהסתקרן כל הזמן, זה משהו שטבוע ,מילדות וכאישה אני מגלה את העוצמה שבי, מקלפת את כל המסביב, ופתאום מוצאת יכולות מדהימות. עבורי נדל"ן תמיד היה משהו קסום. לא לחינם תחום ההתמחות שלי הוא בתי יוקרה, זה יפה לראות יצירה מושלמת ושאת אחראית למי שיישב בה. חשוב לי לראות בית בכללותו. יכולתי לעסוק בהרבה תחומים, אבל מבחינתי נדל"ן זה משהו אחר - זה הבית כשלם. זה לא הרהיטים שיש בו, ולא הוילונות או כלי מטבח או האוכל במזווה זה משהו שהוא התשתית והבסיס של הכול, ובגלל זה תחום הנדל"ן הפך לתשוקה עבורי. בתחום הנדל"ן יש הרבה אלמנטים כמו סיוע ועזרה לזולת.
"לא מזמן ליוויתי אישה בעסקת מכירה שהצילה למעשה את המשק שלה מחובות לנושים. לקחתי אותה כמשימה, כאילו זו הייתי אני עצמי, היא הייתה מאושרת ברמות שלא ניתן לתאר.
"היום רוב לקוחותיי מגיעים אליי מפה לאוזן. הם יודעים שאעשה כל שביכולתי ואף מעבר עבורם . בראש ובראשונה אני רואה את טובתם הם בידיים בטוחות, של לביאה שתיתן להם את הייעוץ הכי נכון עבורם ותבצע את העסקה המצוינת ביותר עבורם. אני אחת שלא תדלג על מכשולים, גם אם הם ביורקרטיה סבוכה שלכאורה לא ניתן לעבור, אני אחת שרואה יעד ומגשימה אותו, ואם זה היעד של הלקוח מבחינתי זה היעד שלי".
סימה טייר 0528481484
כי הבית שלך שווה יותר
מייל-