סיפורה של טלי הוברט וינטר בת ה-42, מעצים. היתה לה משרה יוקרתית בחברת תרופות והחיים התנהלו בשגרת קריירה עם אופק מבטיח, עד שגילו לאחותה, שירי ז"ל, סרטן בשד וגם אצלה גילו את מוטציית הגן המסוכן. טלי החליטה שהיא עוזבת את העבודה, התמקצעה בשיווק אונליין ודיגיטל. עד שבמקרה בארוחת ערב בארצות הברית היא מצאה את ייעודה, שקיבלה חיזוק שמיימי מאחותה שירי ז"ל.
2 צפייה בגלריה
טלי הוברט וינטר
טלי הוברט וינטר
טלי הוברט וינטר
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: ברכה בוטיק)
"הסיפור שלי מתחיל מספר שנים אחורה והתחלתו בטרגדיה שבעקבותיה החלטתי לעשות שינוי בחיים שלי ולעזוב את המוכר והבטוח לאחר כעשור בתחום התרופות, החלטתי לעזוב.
לא בגלל שהתפקיד לא היה מעניין, נהפוך הוא, מאוד אהבתי לעבוד עם הרופאים והצוות הרפואי ולעזור להביא טיפולים מציליי חיים לאנשים שהכי זקוקים להם. מאוד אהבתי את החברות שבהם עבדתי ואת האנשים האיכותיים והנחמדים. אבל.. במקביל פחות או יותר להתחלה שלי בחברות התרופות, אחותי ז״ל שירי גילתה שהיא חולה בסרטן השד ממקור גנטי (BRCA1 ) ולאחר כשנתיים קשות ביותר היא נפטרה. באותו זמן גיליתי שגם אני נשאית של הגן לסרטן שד ושחלות ומנקודת הזמן הזאת החיים שלי קבלו תפנית".
"המשכתי לעבוד עוד לא מעט שנים בעולם התרופות בגלל האהבה העצומה שהייתה לי לתחום, אבל משנה לשנה נהייה לי עצוב יותר וקשה יותר, הרגשתי שאני נשאבת לתוך העצב והפחדים וכשמסתובבים כל היום במחלקות סופניות ובמחלות קשות נראה שכל העולם הוא כזה.
"לאט, לאט גמלה בי ההחלטה שאני חייבת למצוא לעצמי עיסוק שלא קשור בתמותה ובמחלות וגם אם אני מאוד אוהבת את העבודה שלי ואת עולם התרופות, מקומי לא שם. החלטתי שאני לוקחת ״פסק זמן ״למחשבה, כי המילה התפטרות הייתה קשה מידי עבורי".
מה עשית בזמן הזה?
"בזמן שהייתי בבית התחלתי ללמוד באופן עצמאי קידום בפייסבוק ובגוגל ממומן ואורגני, בניית אתרים וכל מה שקשור לעולם האונליין מתוך כוונה אולי גם להשאיר פתח חזרה לעולם התרופות אבל דרך השיווק באינטרנט, מה שירחיק אותי מהמפגשים בשטח עם המחלות והחולים. די מהר מצאתי את עצמי נשאבת לעולם חדש עם המון המון אופציות חדשות ומגוונות.
מה היה בדיוק תחום העיסוק?
"ניהלתי מערך שיווקי עבור מותגים מובילים תוך גיבוש תוכנית מותאמת אישית לכל חברה. עזרתי להקים מערך טיפוח נאמנות לקוחות למותג, תוך בנית הקמת מועדון לקוחות/קבוצות וואצאפ ,דיוור שיווקי ועוד".
מתי הגיעה התפנית לעיסוקך הנוכחי?
"נסעתי עם בעלי לנסיעת עסקים שלו בניו יורק ושם הגיעה ההזדמנות החד פעמית והמדהימה למשהו שמח, המשהו הזה שחיכיתי לו כל כך הרבה שנים. כחלק מהכנס אליו בעלי נסע הוזמנו למפגש עם אנשים מהתחום של בעלי שגם קשור לעולם האונליין, הכרתי את ריקי אשתו של לקוח שבעלי עבד איתו.
2 צפייה בגלריה
טלי הוברט וינטר
טלי הוברט וינטר
טלי הוברט וינטר
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: ברכה בוטיק)
"הקליק היה מיידי, ישבתי איתה ופשוט התחברנו, אני סיפרתי לה על השינוי שעשיתי ועל העבודה שלי עם נשים בעולם האונליין והיא שיתפה אותי קודם כל שהיא חצי יהודיה וכמה שהיא אוהבת את ישראל, ואז היא סיפרה לי שהיא המציאה מין פטנט כזה שהיא קראה לו NECKLET ושהוא נועד לפתור את כל נושא ההסתבכויות של השרשראות וגם להקל על הענידה וההסרה של מספר שרשראות במקביל. ממש התלהבתי מה שכן... עד לאותו רגע לא ענדתי אף לא שרשרת אחת.מאחר שלא אהבתי את כל ההתעסקות עם השרשראות וממש לא אהבתי לישון עם שרשראות עליי.
“חזרתי לארץ, להמשך עיסוקיי ואת הפטנט (NECKLET) המהמם שקבלתי ממנה במתנה השארתי במגירה. מספר חודשים הוא שכב שם ואפילו לא הייתה לי שרשרת אחת לנסות איתו.
ואז הגיעה אלי מתנה מהממת מאחת החברות הכי טובות של אחותי שירי ז״ל, קבלתי שרשרת עם הרקדנית שהייתה לה על הרגל, אחותי מאוד מאוד אהבה לרקוד והיה לה קעקוע של רקדנית על הרגל. חברה של אחותי רצתה למצוא משהו מיוחד שילווה את כל המשפחה וביום בהיר אחד היא הפתיעה אותי והביאה לי את השרשרת עם הרקדנית.
"ישר ממש שמחתי ואז נזכרתי בפטנט, שלפתי אותו מהמגירה שלי, חיברתי וזהו. הבנתי שאחותי שלחה לי מסר ושזה מה שאני צריכה לעסוק בו, זה המקום האופטימי והשמח שלי. נשבתי בקסמיו של הפטנט (NECKLET) וכמובן שהחלטתי לפנק את עצמי בעוד שרשראות נהדרות, כי עכשיו יש לי פתרון ואני לא חייבת לישון עם השרשראות עלי. כל כך נהנתי ממנו שגמלה בי החלטה, אני חייבת לאזור אומץ ולהציע לריקי לעשות ״עלייה" לפטנט שלה.
"ריקי הייתה בעננים ומיד הסכימה והתרגשות הייתה בשיאה, קיבלתי על עצמי את הזכיינות למותג בארץ וגם את הניהול של כל המערך הדיגיטלי, שירות הלקוחות, האספקה והמשלוחים בתוך הארץ. מאחר שהיה לי כבר ידע לא מועט בקידום דיגטלי, מה שנשאר הוא להקים את מערך האספקה ,להתאים את כל המדיות לעברית ולקהל הנשי והמהמם של הארץ".
"כיום כבר עברה שנה מאז שהבאתי את NECKLET לארץ, המותג התפתח וגדל בארה״ב וגם בארץ ויש לו גם ליין של שרשראות מהממות שריקי פיתחה שמתאימות לפטנט ובנוסף קיימת כעת גם סדרה נוספת שמתאימה למים ולספורט, ובמיוחד למי שלא אוהבת להסיר את השרשראות שלה”.
מה המסר שלך ליום האישה הבינלאומי?
"המסר שלי – למצוא את מה שעושה לך טוב ולא לוותר, גם אם מפחיד קצת וגם אם לפעמים נראה שהמוכר הוא הבטוח, כי החיים באמת קצרים וחשוב להנות מהם עד כמה שניתן. n

לזכרה של שירי הוברט גרסל, 17.11.1972 -6.7.2011

פרטי התקשרות:
דף האינסטגרם: necklet_il@
טלפון להזמנות: 054-2669571